سئو فروشگاه اینترنتی برای افزایش درآمد

سئو سایت فروشگاهی برای افزایش فروش و مشتری

در این مقاله سعی کردم مهم‌ترین نکات و تکنیک‌های سئو سایت فروشگاهی را به شما توضیح بدهم. همانطور که بالاتر هم گفتم، ممکن است هر کدام از این نکات را به درستی متوجه نشده باشید. بنابراین حتما در بخش نظرات سوالاتی که پیرامون این «راهکارهای سئو» دارید را بپرسید. در چنین شرایطی خب قطعا صاحب سایت نمی‌تواند برای هر محصول یک توضیحات جداگانه بنویسد و همه‌شان را با توضیحات 40 کلمه‌ای و تکراری منتشر می‌کند. اصولا گوگل خودش با بررسی رقبا و نحوه فعالیت آن‌ها، متوجه می‌شود که در این زمینه سئوکار نمی‌تواند محتوای اختصاصی تولید کند و صفحاتش را به عنوان زامبی پیج در نظر نمی‌گیرد.

وظیفه این سایت‌ها این است که سایت شما را به بهترین و زیباترین شکل به نمایش بگذارند. اما اگر به درستی مدیریت نشوند ممکن است منجر به کاهش سرعت لطمه به سئوی سایت شوند. علاوه بر این، با توجه به اینکه CDNها محتوای موجود در یک سایت را کَش (cache) می‌کنند، به صورت خودکار، زمان بارگذاری کاهش می‌یابد. همچنین CDNها قابلیت این را دارند که به شکل بهتری حجم‌های بالاتر ترافیک را مدیریت کنند. بهینه‌سازی یک سایت برای داشتن سرعت بیشتر یک کار تکنیکال به شمار می‌رود که شامل ده‌ها و صدها اقدام مختلف ریز و درشت است. اما در عمل با اجرای سه روشی که در ادامه توضیح خواهیم داد، می‌توان گفت که قسمت عمده‌ی مسیر بهینه‌سازی را طی خواهید کرد.

فروش بک لینک، یکی از پردرآمد ترین روش های افزایش درآمد سایت به وسیله سئو است. استفاده از بک لینک های خوب، در افزایش رتبه سایت بسیار موثر است و باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت می‎شود و شما می‎توانید با ساخت بک لینک های معتبر درآمد خوبی را کسب کنید. یکی از راه های افزایش درآمد سایت با سئو ، تحلیل کردن و بررسی سایت است که برای آن می‎توانید از برنامه های زیادی استفاده کنید که الکسا یکی از این برنامه ها است. زمانی که شما یک سایت را به خوبی تحلیل کنید با بررسی تمام نقاط ضعف و قوت آن، می‎توانید مشکلات آن را برطرف کنید. بررسی کلمات کلیدی، سئو داخلی و خارجی و رفع مشکلات کدنویسی از مواردی هستند که باید در زمان تحلیل سایت بررسی شوند تا نتایج جست و جو سایت درجایگاه اول قرار بگیرد.

دیدن چنین پیامی ممکن است کاربران و مشتریان سایت فروشگاهی شما را نگران کند. بنابراین بهتر است به این دلیل هم که شده از پروتکل HTTPS استفاده کنید. در صورتی که سایت شما وردپرسی است می‌توانید با استفاده از افزونه‌های سئو وردپرس یک قالب برای عنوان صفحات دسته بندی و محصولات سایت خود قالب تعریف کنید. وجود محصولات با ویژگی‌های مشابه و تعداد بالا در دسته‌بندی‌های مختلف باعث می‌شود از دید گوگل محتواهای تکراری بیشتر به نظر بیاید و بسیاری از این محصولات و صفحات در فرایند ایندکس شدن سایت در گوگل با چالش مواجه شوند. بیشتر برنامه‌های افیلیت مارکتینگ یک داشبورد و پنل آمار از تعداد میزان کلیک، فروش و کمیسیون هر همکار فروش دارند.

هدف ما از اجرای سئو سایت فروشگاهی شما، رساندن سایت به درآمد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کم‌ترین هزینه است. یکی از اشتباهات رایج سئو می‌تواند این باشد که حین بهینه کردن سایت فروشگاهی، صرفا به صفحات محصول بسنده کرده و اصلا مقاله‌ای منتشر نکنید. در واقع نوشتن مقالات روی کلمات مرتبط، در درجه اول کمک می‌کند مخاطبان علاقه‌مند به محصولات را به سایت جذب کنید و در درجه دوم اعتبار کلی سایت‌تان را بالا می‌برد. همینطور دادن لینک‌های داخلی از این مقالات به صفحه محصول باعث می‌شود آن‌ها هم راحت‌تر در نتایج جستجو رتبه بگیرند. بنابراین برای تحقیق کلمات کلیدی فروشگاه اینترنتی خود زمان مناسبی را در نظر بگیرید.

سایت‌هایی که تعداد زیادی فیلد هنگام پرداخت از کاربر می‌گیرند، قطعا تعداد بی‌شماری مخاطب را از دست می‌دهند . همچنین بعد از تدوین استراتژی سئو سایت ما خدماتی به عنوان پشتیبانی سایت فروشگاهی نیز داریم که میتوانید از این بخش با جزییات این خدمات آشنا شوید تا بهتر بتوانیم در خدمت شما عزیزان باشیم. موتورهای جستجو درک بهتری از سایت فروشگاهی شما پیدا خواهند کرد و در نهایت رتبه بهتری در نتایج خواهید گرفت. ارائه اطلاعات دقیق و مفید درباره محصولات، شامل توصیفات، تصاویر با کیفیت و نظرات مشتریان، به کاربران کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. مخاطبان هدف شما، همیشه برای خرید به سایت فروشگاهی شما مراجعه نمی‌کنند، بلکه برخی اوقات می‌خواهند در مورد محصولی که قصد خریدش را دارند، اطلاعات بیشتری به دست بیاورند. اگر به دنبال سفارش سئو سایت فروشگاهی هستید،با همکاران ما در کانون ایران نوین، بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی کشور، تماس بگیرید.

بنا به یک تحقیق اخیر 48% کاربران می‌گویند که وقتی در کنار عکس، ویدئوهایی از محصول نیز ببینند، احتمال خرید کردنشان چند برابر می‌شود. یعنی در واقع گوگل هر صفحه‌ای که تگ کنونیکال داشته باشد را به رسمیت می‌شناسد و به عنوان کپی حساب نمی‌کند؛ در نتیجه تمام آن صفحات را، حتی اگر مشابه یکدیگر باشند، ایندکس می‌کند و در صفحه نتایج به نمایش در می‌آورد. در این مطلب از آکادمی نوین، ما به شما کمک می‌کنیم که با سریع‌ترین روش از یک «تازه کارِ سئو» تبدیل به یک «کاربلد سئو» شوید. همچنین، هزینه‌های مربوطه برای سایت‌هایی که طراحی آن‌ها بر عهده خود تیم پرش مارکتینگ است، با تخفیف بالا محاسبه خواهد شد. اما اگر میخواهید در جریان هزینه های حدودی سئو آنلاین شاپ ها قرار بگیرید، می‌توانید از جدول زیر کمک بگیرید.

محصولات سایت اینترنتی باید براساس کلمات کلیدی و عبارات سرچ شده توسط مخاطبان هدف سئو شوند تا مخاطب به راحتی محصولات شما را پیدا کند. چون تنوع محصولات در عرصه لوازم یدکی بالاست کاربر بتواند با پارامترهای متنوعی سرچ و فیلتر داشته باشد و با کمترین کلیک به قطعه دلخواهش برسد. در پروژه سئو سایت فروشگاهی کفش و کیف، آنچه که موجب سبقت شما از رقبا می‌گردد، کار کردن بر روی کلیدواژه‌هایی است که کاربر را به صورت غیر مستقیم به سمت محصول شما هدایت می‌کند. وقتی شما به سایتی با این ساختار سر می‌زنید، حتی جزئی‌ترین دسته بندی‌ها نیز نهایتاً 2 الی 3 کلیک از شما فاصله دارند. (بهترین ساختار برای سئو سایت فروشگاهی) بنابراین چه خواننده‌ها، چه خزنده‌های موتور جستجو، خیلی راحت می‌توانند تمام صفحات (حتی جزئی‌ترینشان) را پیدا کنند.

به این معنا که خودتان محصولات را تأمین کرده و به صورت مستقیم بفروشید. اگر به خاطر عدم دانش فنی در مورد سایت یا برنامه نویسی به سراغ سایت نرفتید، یک پیشنهاد هم برایتان داریم. با استفاده از سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز می‌توانید بدون نیاز به برنامه نویسی سایت بسازید. قبل از اینکه در سایت‌های افیلیت مارکتینگ ثبت نام کنید باید یک موضوع مهم را بدانید. اینکه ممکن است در ماه‌های ابتدایی هیچ درآمدی از این روش نداشته باشید و فقط باید برای جذب مخاطب تلاش کنید. یعنی امکان دارد در یک ماه فروش شما کمتر از 1 میلیون تومان و در ماه دیگر 10 میلیون تومان باشد.

هنگامی که یک لینک شگسته را پیدا کردید، با مالک سایتی که لینک شکسته از آن اوست، تماس بگیرید تا به جای آن به سایت شما لینک بدهد. از آنجایی که لینک های شکسته می توانند به سئو آسیب وارد کنند، این یک راه حل سودمند برای هر دو طرف است. آنها می توانند یک لینک خراب را اصلاح کنند و شما یک بک لینک دریافت می کنید. وقتی پای سئوی فروشگاهی به میان می‌آید یک اشتباه کوچک در این زمینه می‌تواند تلاش‌های شما را هفته‌ها یا ماه‌ها به عقب بازگرداند. اما با استفاده از چک‌لیستی که در این نوشته به شما ارائه دادیم، و با رعایت نکات ذکر شده، میتوانید با سایت‌های بزرگ نیز به رقابت بپردازید.

این موضوع باعث می‌شود که کاربران با احتمال بیشتری به وب‌سایت آنها وارد شوند و در نهایت خرید کنند. علاوه بر بهینه‌سازی صفحات محصولات، از کار و بهینه کردن بخش بلاگ غافل نشوید، که به رشد سئوی سایت فروشگاهی شما کمک شایانی می‌کند. با تولید محتواهای ارزشمند و مرتبط با محصولات خود، می‌توانید ترافیک ارگانیک را افزایش داده، اعتماد کاربران را جلب کرده و به عنوان یک مرجع در حوزه خود شناخته شوید. از دیگر مراحل سئو سایت فروشگاهی، سئو تکنیکال است که در این مرحله باید از پروتکل HTTPS استفاده کنید. سازگاری صفحات وبسایت با گوشی‌های موبایل، بهینه سازی تصاویر، ارسال نقشه سایت برای موتورهای جستجوگر گوگل، افزایش سرعت سایت و…، همگی اقداماتی هستند که در سئو تکنیکال انجام می‌شود. یکی از روش‌های اصلی برای موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی، آشنایی و استفاده از سئو است.

از معروف ترین افزونه‌های سئو وردپرس میتوان به افزونه رنک مث – RankMath و یوآست سئو Yoast seo اشاره کرد. این افزونه‌ها در دو نسخه رایگان و پولی برای افرادی که سایت فروشگاهی خود را با وردپرس راه‌اندازی کرده‌اند ارائه شده است. در لیست رو به رو شما میتوانید چک لیست مراحل سئو سایت فروشگاهی را مشاهده و آن را برای خود دانلود کنید تا از روند کامل سئو یک وب سایت فروشگاهی آگاه شوید. موتورهای جستجوگر با بررسی مسیر لینک‌ از صفحات معتبر به سایت فروشگاهی شما رسیده و همین باعث می‌شود تا صفحه شما را نیز معتبر تشخیص دهد. سرعت سایت پایین است و مدتی طول می‌کشد تا آیتم‌ها به‌درستی نمایش داده شوند.

در سئو ویدیو و در هنگام استفاده از ویدیو نیز بایستی توضیحات مربوط به ویدیو و محصول را به طور کامل وارد نمایید. حجم ویدیوهایی که آپلود می کنید، کم باشد تا باعث افزایش سرعت باز شدن یا لود سایت تان نشوند. اکنون که می دانید ابتدا چه صفحاتی را می خواهید بهینه سازی کنید، بیایید تصمیم بگیریم که چگونه می خواهیم صفحات خود را در کل سایت نام گذاری کنیم. توصیه ما به شما این است که در تگ تایتل از عبارت های جذابی مثل ارزان ترین، بهترین کیفیت، گارانتی و با ضمانت، خرید راحت، قیمت مناسب و… استفاده نمایید. وقتی خریداران بتوانند به سرعت و به راحتی چیزهایی را که به دنبال آن هستند، پیدا کنند؛ تمایل خواهند داشت زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند و صفحات بیشتری را مشاهده کنند. در آنالیز سئو، سایت شما از نظر سئو خارجی، سئو فنی، سئو داخلی On Page، سئو محتوا و لینک سازی بررسی شده و اقدامات مورد نیاز در جهت برطرف سازی مشکلات انجام خواهد شد.

حال بیایید به چند روش برای بهبود تجربه کاربری یا همان UX در سایت خود نگاهی بیندازیم که به شما کمک می کند در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. علاوه بر صفحات محصول و دسته بندی، شما باید یک صفحه درباره ما و صفحه تماس با ما در سایت خود داشته باشید. این صفحات به خریداران و موتورهای جستجو اطلاع می دهند که شما معتبر و قابل اعتماد هستید، بنابراین این صفحات را نادیده نگیرید. بهینه ‌سازی و سئو سایت فروشگاهی هم بدون داشتن برنامه، انداختن تیری در تاریکی است!. داده‌های ساختار یافته موقعیت‌های زیادی را برای متخصصان سئو و خصوصا سئو فروشگاهی ایجاد می‌کند.

بنابراین باید تیمی حرفه‌ای سایت شما را از نظر تکنیکی بررسی، مشکلات را شناسایی و آن‌ها را حل کنند. اما اصلا این فایل چیست؟ در واقع در این فایل متنی آدرس و لینک تمامی صفحات سایت شما قرار گرفته و هدف از ساختنش این است که به گوگل و ربات‌های آن کمک کنیم راحت‌تر صفحات سایت‌مان را پیدا کنند. بعد از ساختنش هم کافی آن را در یک صفحه سایت بارگذاری کرده و لینکش را در بخش sitemap در سرچ کنسول وارد کنید. به این ترتیب گوگل آن را شناسایی کرده و به مرور صفحات‌تان را بررسی می‌کند. خب، در قدم دوم باید مطمئن شوید کدهای سایت‌تان به درستی نوشته شده و ربات‌های گوگل در بررسی محتوای آن به مشکل نمی‌خورند.

محتوای بدنه به موتورهای جستجو درک بهتری از محتوا و موضوع صفحه خواهد داد و اینکه این یک صفحه خاص و یکتاست و باید در نتایج جستجو نمایش داده شود. بدون استفاده از محتوای بدنه فهمیدن ارتباط صفحه با کلیدواژه برای گوگل دشوار خواهد شد. اکنون یک لیست از کلمات کلیدی مهم برای سایت فروشگاه اینترنتی خود در اختیار دارید. برای کسب رتبه در این کلمات بایستی صفحاتی در سایت خود ایجاد کنید و این کلمات را در صفحه مناسب به کار ببرید. اول باید صفحات متناظر با هر کلمه را انتخاب کنید و سپس به نحوه استفاده کلمه کلیدی در صفحه فکر کنید.

تاثیر بازایابی محتوا به اندازه ای بالاست که آن را خاص و ویژه کرده است . تا می توانید در وبسایت ، وبلاگ و فروشگاهتان محتوای ارزشمند ، تخصصی و کاربر پسند تولید کنید . هر چه محتوای شما تخصصی و کاربردی تر باشد به همان اندازه موجب افزایش درآمد فروشگاه اینترنتی شما می شود . زمانی که صحبت از افزایش درآمد فروشگاه اینترنتی می‌شود، قبل از هر چیزی باید ظاهر آن اصلاح شود . ظاهری جذاب، زیبا، کاربرپسند، سرعت لود بالا، بهینه بودن صفحات سایت برای موبایل، از مهمترین چیزهایی است که باید به آن توجه شود .

در دنیای دیجیتال، بازاریابی آنلاین کلید موفقیت یک تجارت سودساز و پررونق است. امروزه داشتن یک وب سایت فروشگاهی و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو(سئو) امری ضروری و بسیار ارزشمند است. با بهینه سازی صفحات سایت می توانید رتبه بهتری در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید و با جذب مخاطبان هدفمند و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار، فروش خود را افزایش داده و رشد قابل توجهی را تجربه کنید. استفاده از جدیدترین ابزار های تحلیلی سایت و سئو برای فروشگاه های آنلاین لوازم و تجهیزات موسیقی می تواند ترافیک هدفمند جذب کند و به ارتقای تجربه کاربری کمک کند. بهینه‌سازی صفحات محصولات با توضیحات دقیق و استفاده از کلمات کلیدی در عناوین، متون و ویژگی‌های محصول می‌تواند رتبه سایت را در نتایج جستجو ارتقا دهد. تصاویر محصولات باید با کیفیت بالا و حجم کم بهینه‌سازی شوند تا سرعت بارگذاری سایت سریع‌تر باشد.

شما بر اساس لینک اختصاصی خودتان در داشبورد می‌توانید میزان کمیسیون دریافتی و عملکردتان را مشاهده کنید. داشتن وب سایت برای همکار فروش باعث می‌شود تا دستتان برای تبلیغات و فروش بیشتر باز باشد؛ اما الزامی برای استفاده از سایت وجود ندارد. بسیاری از همکاران فروش از طریق شبکه اجتماعی، وبلاگ، کانال یوتیوب و... بعد از مدتی هم که سرمایه خوبی برای شروع کار به دست آوردید،‌ می‌توانید از طریق همان سایتی که برای همکاری در فروش راه اندازی کردید، محصولات خودتان را بفروشید. از همه مهم‌تر طرف حساب شما برای پورسانت و شروع به همکاری پشتیبانان دیما افیلیت هستند. به همین خاطر لزومی ندارند که برای فروش محصولات به صورت جداگانه با کسب و کارهای مختلف ارتباط بگیرید.

راه‌حل این موضوع، CRO یا بهینه‌سازی تبدیل است که اکنون سعی داریم در این زمینه فعالیت داشته باشیم. این استراتژی از هر جهتی که به آن نگاه کنید برای شما مفید و سودآور خواهد بود. کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوای خود را به گونه‌ای تولید کنید که بتواند به عنوان یک فروشنده تمام عیار برای شما عمل کند. اینجا تکنیکی مطرح می‌شود به نام Message Mining که در این راستا به شما کمک می‌کند. در این تکنیک شما می‌توانید نقطه درد مشتری (Pain Point) و نیاز او را (Customer Need)‌ پیدا کنید و محتوای خود را در جهت رفع این دو بنویسید. چرا؟ استراتژی چه بود؟ ما یک محصول که فروش خوبی داشت را انتخاب کردیم، چند آیتم کوچک دیگر که همواره در کنار محصول اصلی کاربرد داشت را به آن اضافه کردیم و در نهایت یک پکیج کامل برای مشتری آماده کردیم.

به همین دلایل، قیمت سئو سایت فروشگاهی قیمتی است که برای سایت های مختلف متفاوت است و نمی‌توانیم قیمت ثابت و یکسانی را برای همه سایت ها تعیین کنیم. رابط کاربری و تجربه کاربری دو عنصر بسیار مهم در سئو سایت هستند که به طور مستقیم بر روی زمان باقی ماندن کاربر در یک صفحه و انجام اقدامات مختلف از سمت او تاثیر دارند. برای آشنایی بیشتر با این دو مقوله مقاله اشتباهات رایج در طراحی UI و UX را مطالعه کنید. اولین چیزی که هر سایت در ابتدای مسیر فروش خود به آن نیاز دارد، دیده شدن توسط کسانی است که موضوعات مختلف را جستجو می‌کنند. باید بدانید که بیش از 90 درصد بازدیدکنندگان اصلا به سراغ صفحه دوم نتایج جستجو نمی‌روند و هر چیزی را که می‌خواهند در وب‌سایت‌هایی پیدا می‌کنند که در صفحه اول نمایش داده شده است.

سئو فروشگاهی در کنار همه‌ی اهدافی که در سایت‌های دیگر دنبال می‌شوند به طور خاص بر فروش بیشتر محصول و افزایش درآمد متمرکز هستند و این اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها با سئو سایت‌های دیگر می‌باشد. اولین و مهم ترین موردی که موجب افزایش مخاطبان و در نهایت فروش و درآمد فروشگاه اینترنتی (در بازاریابی اینترنتی) می شود، پیاده سازی بازاریابی محتوا در سایت است . با ایجاد سیستم بازاریابی محتوا در سایت، موجب می شوید تا مخاطب برای رفع نیاز خود به شما مراجعه کند . در این روش بازاریابی، مخاطب به دنبال شما است نه شما به دنبال مخاطب . در این مقاله ما به مهمترین عوامل تاثیر گذار در سئو سایت فروشگاهی پرداخته ایم و با مطالعه این موارد و ارتباط دادن آن‌ها به کسب و کار خود میتوانید به اطلاعات بی‌نظیری برسید که قطعا روی فروش شما تاثیرگذار خواهد بود.

در چنین فضایی، یک اشتباه کوچک می‌تواند ماه‌ها تلاش شما را به باد بدهد و عملکرد فروشگاه اینترنتی و میزان فروش سایت را تحت تاثیر قرار دهد. این سیستم همکاری در فروش با طیف متنوعی از فروشگاه‌های اینترنتی و برندها در حوزه‌های مختلف همکاری می‌کند. این خدمات در سئو سایت فروشگاهی کمک می‌کند تا در نتایج دیده شده و ترافیک هدفمندی جذب کنند. وقتی سئو سایت های فروشگاهی به درستی انجام شود و مشتریان و مخاطبان افزایش پیدا کنند کسب درآمد شماهم از طریق سایت بیشتر می شود. با جذب مشتریان هدفمند که به محصولات شما علاقه‌مند هستند، احتمال خرید آنها بیشتر می‌شود. در نتیجه، تبدیل ترافیک ارگانیک به درآمد ملموس‌تر و سودآورتر می شود.

از مهم‌ترین مزایای Seo سایت فروشگاهی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. مطالعه مقاله های “مزایای وب سایت” و “سئو محلی چیست” هم به شما کمک می‌کنند تا هم اطلاعات بیشتری درباره مزایای کسب و کارهای اینترنتی خصوصا در منطقه زندگی خود به دست بیاورید و هم عملکرد سایت خود را بالا ببرید. برای مثال، برای اینکه سایت فروشگاهی شما بتواند به درآمد برسد و میزان فروش بالایی را تجربه کند، نیاز به دیده شدن و افزایش تعداد مخاطبین ورودی دارد. یکی دیگر از روش‌های افزایش درآمد سایت با SEO این است که خودتان منتقد محصولات و خدماتتان باشید. سعی کنید که از دید تخصصی محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و نقاط مثبت آن‌ها بدون اغراق برجسته کنید. این کار باعث می‌شود که اعتماد مشتریان راحت‌تر جلب شده و تصمیم بهتری در زمان خرید بگیرند.

پس شما باید تلاش کنید تا در این رقابت سخت خود را به ۱۰ نتیجه اول گوگل برسانید. اما این که چگونه به این مرحله برسید و افراد چگونه وارد سایت شما شوند، به نحوه عملکرد شما در سایت بستگی دارد. سایت‌هایی که در آن سئو انجام شده باشد، نوع محصولاتشان برای ربات‌ها قابل درک بوده و الگوریتم‌های گوگل به خوبی آن را تشخیص می‌دهند. در سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف، روش‌های متفاوتی برای ساخت آن وجود دارد. مثلا در «وردپرس» باید از افزونه‌های سئو کمک بگیرید، در سایت ساز پرتال این فایل به‌شکل خودکار ساخته می‌شود و در بعضی سایت‌های اختصاصی باید دائما به‌شکل دستی آن را بسازید. مسابقات یکی از روش های جذب مخاطب و همینطور برندینگ و ایجاد اعتماد است .

کاسب یار یک مشاوره کسب و کار است که با ارائه راهکارهای عملی به توسعه کسب و کار شما کمک می‌کند. آن‌ها نمونه‌ای از افراد جامعه هستند که می‌توانید به کمک آن‌ها موارد مهم و مورد توجه مشتریان را شناسایی کنید. از طرف دیگر تعامل با کاربران به افزایش میزان بازدید از سایت کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در سئو کردن سایت‌های فروشگاهی، برنامه‌ریزی برای دسته‌بندی‌هاست. در واقع در این سایت‌ها دسته‌بندی اهمیت زیادی دارد و بسیاری از کلمات را باید روی آن‌ها سئو کنید.

برند “Warby Parker” با تمرکز بر کلمات کلیدی مرتبط با عینک‌های خاص، توانست سهم بازار خود را افزایش دهد. در مقابل، برخی برندهای کوچک بدون تحقیق مناسب، در رقابت با دیگران ناکام ماندند. سایت‌های فروشگاهی باید بستری امن برای کاربران فراهم کنند تا بتوانند اطلاعات کارت‌های بانکی خود را بر روی این سایت‌ها قرار بدهند. سایت‌هایی که مورد حملات سایبری قرار می‌گیرند و اطلاعات کاربران در آن‌ها در اختیار هکرها قرار می‌گیرد، با افت شدید تعداد مشتریان مواجه می‌شوند که جبران آن بسیار دشوار خواهد بود. استفاده از کلمات کلیدی و نام برند در توضیحات متا کاربران را به کلیلک بر روی سایت ترغیب می‌کند. در این مرحله باید بتوانید با تولید محتوای مناسب و سئو شده ، جایگاه خوبی برای سایت‌تان کسب کنید .


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری